Halmstad börjar att äckla mig


Jag är så arg att jag skakar! Vilka otroligt fega och rent av psykade människor det finns. När ett helt gäng står och sparkar på en ensam kille som ligger ner är det något som är fel i huvudet. Big time. Vad som däremot skrämmer mig ännu mer är att ingen gör något. Det är fullt med folk runt omkring men ingen ingriper! Det är något seriöst fel på folket i denna staden. Halmstad, Sveriges lilla pärla vid havet. Även Sveriges farligaste plats att befinna sig en lördagsnatt enligt undersökningar. Brogatan är Sveriges farligaste gata och på plats nr 3 kom Storgatan. Det är skottlossning varannan helg här och massa annat skit. Är det konstigt att jag vill här ifrån? Jag är trött på den här staden och all skit och speciellt när sådant här händer. För att vara en småstad så är allt som händer här fan sjukt.

Nog sagt om det. Jag blir bara ännu mer förbannad. Gårdagen var trevlig. Slutade dock inte så bra som sagt. Idag blir det plugg för hela slanten. Nu måste jag ha kaffe. Kaffe i massor!


Puss så länge!



Kommentarer
Postat av: Anna

Halmstad har alltid äcklat mig..

2010-04-25 @ 18:23:10
URL: http://annish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0