Nada se compara a ti




Okej. Dagen har varit minst sagt skum. Min skola påstods vara bombhotad. Mm, yeah i know... Skitlöjligt. Så skolan var halvtom idag vilket var ganska skönt i och för sig.

Jag måste börja förbereda min svenska redovisning nu men har så djävulskt ont i huvudet. Inte bra. Har en miljon andra saker att göra också. Men äh. Det fixar sig. Jag har en megahåla imorgon där jag kan ultraplugga allt jag inte hinner med ikväll. Ibland är dom där håltimmarna mina bästa vänner.

Och för den som har missat det så är det fredag imorgon! Så freakin' awesome! Ska och klippa mina slitna toppar och sedan shoppa födelsedagspresent till på lördag. Jo jag gillar mitt fredagsupplägg. Kommer bli fattig men destå finare i håret, hehehe.


PUSS!



Kommentarer
Postat av: Libran

Bombhotad? Qué? Haha. Människor har alldeles för lätt att få panik :)

2010-04-24 @ 10:17:31
URL: http://libran.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0