All up 2 you




Snart kommer mamma, storebror och hans söta flickvän hit och då blir det pizza och familjemys. Sånt gillas skarpt! Till min stora besvikelse försvann solen när jag bestämde mig för att gå ut idag. Men jag körde ändå på solbrillor och vårjackan fast jag typ höll på att dö varje gång det blåste till. Ibland är jag lite väl optimistisk när det gäller väder och klädval.

Av någon anledning sitter jag och lyssnar på min "FIESTA -lista" på spotify och blir otroligt peppad på att gå ut ikväll... Kan man bli något annat av låtar som; all up 2 yousexy bitch, I gotta feeling ? Noooo, måste byta!! Får EJ bli pepp! Sätter på lite John Mayer istället...


Peace folket!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0