Wilder than my wildest dreams


Och så var det påsklov. Det tackar vi för! Skoldagen känns väldigt onödig när jag tittar tillbaks på den men men what to do. Höjdpunkten var typ att gå till Netto och handla godis. Jag och Jennifer kom fram trots den oerhörda smärtan i våra lår... Gårdagens idrottslektion tog verkligen död på oss. Efter mycket ång och men så fick vi sluta tidigare då VÅR KLASS var den sista kvar på hela skolan. Känns bra. När jag efter mycket tänkade hade bestämt mig för att GÅ hem istället för blir SKJUTSAD (envis, jag vet) så började det såklart att regna och hagla. Elias tyckte dock att haglet pyntade mitt hår väldigt fint... hahaha. Stördo.

Nej gott folk, jag har inte så mycket mer att tillägga faktiskt. Imorgon är hela familjen samlad här hemma för en påskmiddag och sen får jag se hur jag gör med festandet. Blir troligtvis inget. Hade dock kunnat bli lite kul för DAMN vad jag är sugen på att bråka och skrika :) Men äsch, det kommer fler tillfällen till det förhoppningsvis. Just nu bara orkar jag inte lägga ner energi på något som ändå betyder zero. Noll, nada, inget....ja, ni fattar.


Puss och kram, vi ses på stan!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0