The sun is shining, the weather is sweet..




...makes me wanna move my dancing feet! Jajemensan, Bobban (Bob Marley) spelas på högsta volym här hemma! Det är liksom givet när det är solsken ute. Bobban och gött väder går liksom hand i hand. Nu fattar bara min iskalla corona hehehe...

Imorgon ska jag träffa bästis! Det känns som om vi har blivit bättre och bättre på att träffas på senare tid, vilket är SÅ kul. Det finns ju alltid den där personen i livet som passar en som handen i handsken och Emelie är min hand! Eller handske...? Aja, ni fattar grejen. Vi har känns varandra sedan vi var 50 cm höga och lekte i sandlådan och vi kommer hålla ihop tills vi blir gamla och gråa. Det finns nog faktiskt inget vi inte har gått igenom tillsammans när jag tänker efter. Giftemål, separationer, födelser, begravningar, skratt, gråt och en jävla massa drama. Och vi är inte ens 20 ännu!

Nu ska jag göra lite skolarbete hade jag tänkt. Det känns lite surt att sitta inne vid en dator när det är så härligt väder ute men måste man så måste man!



Kommentarer
Postat av: Emelie

Naw gumman, du är bäst! Utan dig ingen Emelie :) Jag älskar dig! <3

2010-04-07 @ 18:40:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0