Tattoo


Sitter här och skriver på mitt idrottsarbete som jag skulle börjat med får x antal timmar sedan medans jag lyssnar på pappas goa musik. Snart ska jag fixa till lite käk till oss. Ostbröd och tikka masala. Det blir inte bättre! Jag är så sjukt sugen på öl också. Tänk en kall corona till det. AAAHHH!!! Säger bara sommar 2010! Corona, corona, corona...



Måste ha tag på Joe eller Ash gällande min kommande tatuering! Måste se så att det är helt rätt nu! 100%! Det är det troligtvis i och med att jag har dubbelkollat typ tvåhundatrettiofyra gånger, men det är ju dumt att chansa. Hehehe. Sen vet jag inte heller var någonstans jag ska göra den? På Andy's i Halmstad? Alltså han är ju duktigt och så men det är sån jävla kö! Kanske åker upp till Göteborg, men får se. Ska snacka med bror, my tattoo expert, om vad han tycker. Och föresten, Kat Von D är sjukt snygg!


LATERO!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0