Nobody said it would be easy




Mina älskade tiger prawns. Hade kunnat döda för en just nu...

Var tog denna dagen vägen egentligen? Det känns som om allt går i turbofart numera. Måste stanna up och andas lite. Men jag har inte riktigt tid för det just nu känner jag. Imorgon har jag en redovisning som kommer gå skit, två inlämningar som inte är klara och glosor som jag inte ens har tittat på. Känns verkligen bra att vara Amanda just nu.

Ikväll har min telefon ringt like crazy. Mestadels från Indien vilket jag gillar skarpt! Blir dock lite avundsjuk att alla festar och lever loppan medans jag sitter här och skriver om nordiska språk... TA MIG DIT NU! Saknar det så fruktansvärt mycket.


Godnatt sweeties



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0