Balkisen


Åh har haft en sådan mysig eftermiddag på balkisen. Det är dagar som dessa man har längtat till så länge nu! Hoppas bara det håller i sig nu. Snart ska jag iväg och äta middag hos storebror. Jag har i stort sett inte ätit någonting idag så det ska bli riktigt mumsigt.

Imorgon är det då dags för skola igen efter en veckas ruckande på dagsrytmen och slappande. Undra hur detta kommer gå. Som alltid så kommer jag säkert skitpigg första dagen trots att jag bara sovit tre timmar... Dagarna efter det blir nog dock a lovely wake up call om att jag verkligen borde gå och lägga mig i tid. Att man aldrig lär sig... Nej nu måste jag tralla bort till bror. Puss så länge!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0