Arbetssökandet fortsätter


Dagen har varit blandad. Först var jag på någon slags yrkesmässa på Kattegattgymnasiet som inte gav mig så särskillt mycket om jag ska vara ärlig. Efter det så åt jag thaimat på stan med tjejerna. Snacka om att man blev proppmätt! Det är det farliga med buffé och idén: ät och drick så mycket du vill för 75 kronor.

Dagens tråkiga: fick inte jobbet på sjukhuset. Riktigt surt faktiskt. Har sökt en hel del jobb nu i vinter/vår men inget tycks gå min väg när det gäller det. Nu har jag hört mig omkring ännu mer och grävt i mina kontakter så nu ska jag bara vänta på ännu några besked. För man ska inte ge upp! Det har jag lärt mig av tidigare erfarenheter...


Nu: en promenad på berget för att rensa huvudet.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0