Ingen kan ljuga som vi


Skolan var faktiskt rätt så rolig idag. Det är den väl för det mesta men dagen gick rätt snabbt, vilket det kanske inte alltid gör. På vägen hem envisades Elias med att köra in i mitt bakdäck hela tiden, så jag fick lite smått damp på honom tillslut. Skrämde typ några barn på en lekplats haha. När jag kom hem så degade jag i soffan ett tag och sen gick vi ner till Bergströmarna och käkade. Efter dagens lunch, om man nu kan kalla den det, så var jag svinhungrig!


Imorgon är det klättrning med klassen på Slottsmöllan. Det får vi ju se hur det går men en sak är säker och det är att jag kommer få mig ett antal goda skratt med tanke på att det är SPSP08 som ska med. Lite surt är det dock att jag ska behöva cykla till skolan för att knappt ha två lektioner och sedan tillbaka till stan igen. Men men, sånt är livet och lite extra motion skadar ju inte.


Nu börjar snart fotbollen, så jag får väl joina folket.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0