Can we get this back, to how it used to be?




Det var ett tag sedan jag skrev sist. Man kan väl säga att det kan hända rätt så mycket på en vecka. Hela ens värld kan vändas upp och ner. Fast egentligen så kan det hända på bara en dag... Just nu är det som om jag är mitt uppe i någonting som jag inte vet hur det ska sluta.


Jag vill verkligen förstå men jag kan inte. Vad har jag gjort? Vad har jag sagt? Kunde inte i min vildaste fantasi kunna tro att det var såhär det skulle bli. Det känns så jävla overkligt. Tänker på det konstant och jag vet inte vad jag ska göra för att det ska bli bra igen. Allt jag vill är bara att det ska bli som vanligt...


Jag vill bara lägga mig ner, sova och vakna på fredag igen. Denna veckan kommer gå så sjukt segt känner jag. Imorgon är det geografiprov. Hoppas det går bra. Just nu känns det som om det sitter ganska bra men jag kommer säkert få en blackout och inte komma ihåg ett piss. Som vanligt. Nu ska jag sätta mig med lite samhällsekonomi hade jag tänkt. Wish me luck.





Kommentarer
Postat av: Anna

Vart har du fått den bilden ifrån?

Och gumman, allt är bra nu<33

2009-10-03 @ 10:36:20
URL: http://annish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0