Moja semja, lublu vas!


Idag fyller min gullunge år! Grattis Vendilusen. Vi firade henne igår hos schwester och jag var helt galet trött. Så det blev humor med icke godkänd nivå hahaha. Ja, vad händer i Amandas liv annars då. INGET. Jag pluggar mest och när jag inte gör det så sover jag. Ni hittar mig alltså antingen i skolan eller hemma. No life. Lääängtar verkligen tills denna veckan är slut.


På lördag är det match, Danmark-Sverige, vilket innebär gapskrikandemeddanskbrytning i soffan. Haha, superkul !! Nu är det en lång dusch som står på schemat dock.
Puss å kaaaam skumabaaaanan !








Ni är kärlek för mig ♥



Kommentarer
Postat av: Anna

Amanda...

Jag känner igen ungen :O

2009-10-10 @ 11:05:59
URL: http://annish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0