I'm back!

Efter att datorn typ krachade, mobilen pajade och jag inte har haft någon kontakt med folk på typ en vecka, så är jag äntligen tillbaka igen ! David och Kenny har fixat med min dator hela dagen idag så nu fungerar allt igen. TACK SOM FAN !!! Och igår så skulle jag gå ner till kusinen och lämna in mobilen på lagning men han fixade så att jag kunde på en ny istället. Man tackar ju inte dirket nej till en ny touchmobil för ett helt okej pris dirket. Ville egentligen ha en svart men han lyckades övertyga mig att jag skulle ha en lila istället haha. " Alla har en svart Amanda. Ta en lila, det är mycket coolare." Så det blev det.


Annars har det inte hänt så mycket. Var och hälsade på min lilla nyfödde systerson i söndags och myste med honom. Vilken vacker unge alltså ! Det är farligt att gulla med bebisar, man blir fan sugen ! David: "Det är snart dags för dig Amanda. Cilla fick sin första när hon var 20. Bara två år kvar typ !" Hahaha.


Ikväll blir det en ensam hemmakväll. Låter som döden men det ska faktiskt bli grymt skönt känner jag. Katarina och Marre vill egentligen ha med mig på karaoke -kväll på Fox and anchor, men nja vi får se. Det bli nog inte så av lite olika skäl hähä. Men visst skulle det vara kul och speciellt att träffa dom men som sagt, av andra anledningar är det nog inte en sådan kanon idé. Men ni ska veta att jag saknar er.


ADIOS MIS AMIGOS.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0