Goodnight and go


Då vart det lov. Så sjukt jävla skönt ! Igår var nog den stressigaste dagen på hela veckan. Inlämning, prov, redovisning... Men nu kan man pusta ut. Äntligen. Som jag har längtat till detta lovet och NU är det här ! Helt awesome. Igår blev det en liten runda till Harry's för att Johanna och Linn firade att hon hade tagit körkort !! Wohoo, grattis stumpan. Nu är det bara jag kvar....


Idag vet jag inte vad som händer. Det känns rätt dött just nu faktiskt. Har varit helt hyper dom senaste veckorna och nu har man ingenting att göra. Snacka om omställning. Nu ska jag fixa lite på rummet som jag inet har haft tid att städa försen nu egentligen. Dammråttor? Ohja...


Smell ya'll later !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0