Our life is not a movie or maybe


Dagar som dessa behöver jag mer av. Alla som bor i Halmstad vet att det har varit en sjukt kall dag. Några snöflingor har det till och med kommit ! Efter skolan träffade jag Emelie och Kim som var på topp idag. Vi fikade och snackade om allt och då menar jag ALLT ! Saknar oss , saknar allt. Vi köpte hårfärg till mig efter mycket tjat och osäkerhet. Nästa vecka , när jag har klippt mig ,  ska dom färga håret på mig och jag hoppas verkligen att det blir bra nu ! Jag får väl lita på experterna. Hur som helst så var det en skitmysig dag med massor av skratt och flummande. När jag kom hem så ringde Katarina och sedan pratade vi i drygt en och en halv timme som det brukar bli när vi väl sätter igång. Imorgon har jag sovmorgon , vilket är väldigt efterlängtat. Jag börjar efter lunch , visserligen inte med de roligaste lektionen , men det får gå ändå. Denna veckan har faktiskt flytit på rätt så bra , det är ju snart helg ! Hur skönt ska inte det bli på en skala?


48 dagar



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0