The leaving song


Jag har precis kollat på reprisen Idol och låt mig bara säga så här , jag är verkligen inget "Idol -fan" men i år måste till och med jag erkänna att det faktiskt är ganska duktiga personer som är med. Sedan måste jag bara säga att jag älskar Erik , vi är soulmates. En av världens bästa låtar - Queen med The show must go on. Absolut ! Det finns inga ord för den låten och hur mycket jag verkligen avgudar den , och Queen. Så Erik , vill du gifta dig med mig ? Och från en sak till en annan. Vad är det för fel på svenska folket ? Mariette satt osäkert ! MARIETTE ?! Folk som röstar måste fan vara dumma i huvudet på riktigt. Hon är ju den mest musikaliska personen som är där ! Där har ni en av många anledningar till att jag inte kollar på Idol i vanliga fall.

Idag måste jag ta tag i lite saker. Bland annat min geografiuppgift som ska presenteras på onsdag. En annan sak som jag borde göra är att läsa lite i min spanska bok "Manolito". Det är inte helt lätt och det är kanske därför jag skjuter upp det hela tiden , men nu börjar det bli dags känner jag.


The show must go on
The Show must go on
Inside my heart is breaking ,
My make-up may be flaking ,
But my smile , still , stays on...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0