Tell me, did you fall for a shooting star?


Kan man verkligen vara så här skoltrött när man precis har haft en veckas ledighet? Tydligen , just nu känns allt bara så extremt jobbigt och jättetråkigt. I skolan känns det bara som om man går runt och inte gör något bra alls faktiskt. Förövrigt är jag förbannad på lärare som inte kan vara utförliga i hur dom anser att man ska gå till väga för att uppnå bra betyg. Jag menar , hur svårt kan det vara ? Säg vad fan man ska göra så man har någon chans att visa det man kan ! På hålan idag skulle vi egentligen läsa svenska , men istället hade vi djupa samtal om arbort och våldtäkt. Av någon anledning är vi den mest desperata klassen när det gäller att säga våra åsikter och diskutera världens problematik. Haha , jag antar att det är därför vi går samhäll -samhäll... Imorgon ska jag träffa Emelie ! Så är det i alla fall planerat. Det ska bli skitskoj att se henne. Det var ju ett tag sedan nu. Vi har som alltid mycket som behöver pratas om. Vissa saker kan man bara inte ta på msn och särskilt inte hur saker har förändrats , drastiskt , sedan sist. Ska även passa på att gå inom Telenor då så Kidda kan fixa ett minneskort till min mobil. Måste ju lägga in musik så man har något tidsfördriv.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0