Show me how to live


När man inte tror att dagen kan bli sämre så kan den det. Tro mig. Jag är extremt arg och besviken. Dessutom hatar jag alla lärare just nu. Kan ni inte ha lite förståelse för helvete ? En annan sak som är så jävla rubbat på min skola är maten och dom efterblivna mattanterna. Lär er laga mat och lär er att göra TILLRÄCKLIGT med mat. Idag fick vi äta potatis och någon jävla vattning sås med fettklumpar i för att fisken var slut... OCH DESSUTOM så fortsätter den okända idioten att ringa till mig så snart blir det troligtvis polisanmälan. Då får jag åtminstone reda på vem det är och då blir det inte trevligt. Men fortsätt du att ringa , gör det. Du kommer bara få tillbaka tio gånger värre sen.

Jag är så jävla trött på ALLT just nu. Allt och alla egentligen. Det är rätt konstigt hur man kan börja störa sig på folk man tyckte rätt bra om innan. Folk är bara falska och riktiga störningsobjekt helt enkelt. Äh , nu ska jag gå och sprida min positiva energi någon annanstans.


Bilden säger mer än ord just nu...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0