Hate is safer than love


Igår , alltså fredag , var jag på bio med tjejerna och såg New Moon. Jag var nog den enda där inne som inte hade läst alla böcker och var helt besatt av Edward men what the hell , det var kul ändå ! Dessutom slapp jag även att göra mitt ryskaprov igår , vilket kändes skitbra ärligt talat. Vi var på någon föreläsning om EU med någon kvinna som hade gått på Sannarp innan och nej det var inte så intressant. Däremot hade vi ganska kul åt andra saker. Det gäller att kunna underhålla sig.

Imorse väckte brorsan mig klockan 10 , fick jag ungefär en halvtimme på mig innan vi stack vi ner till Helsingborg. Vi var inom Halmens en sväng och sedan träffade vi pappsen en stund. Vi skulle egentligen ätit på "Tzatziki" , men det blev ändrade planer i och med att det inte hade öppnat ännu. Så det blev kebab i Ängelhom istället. Finns inget mysigare än roadtrips med brorsan...:)

Ikväll ska jag nog ta och försöka plugga lite , både på ryska och geografi. Imorgon är det den 22 november (alltså bara en månad kvar tills jag åker!!!!!) och middag hos mormor i Fyllinge med hela familjen. Fett med nääjz. Nu ska jag ta en kopp kaffe och kolla på One Tree Hill.



Dagens
gulligaste citat:
Pappa: " Amanda min lilla vitlöksgyros"

HAHAHAHAHAHA.



Kommentarer
Postat av: AleeXXxxxXXXXxxxXXXXxxxxxxxx

Filmen (N) JAG SPYR P ROBERT PATTISSON! HAHAHAH och hästnyllet också



Citatet (Y)(Y)(Y)(Y)

2009-11-21 @ 19:53:44
URL: http://megasalexandros.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0