Hanging by a moment


Godmorgon... typ ? Igår var ju jag och min kära bror i Götet som sagt och det var väldigt nice. Trots att det regnade lite. Vi var inom Jam och lämnade in någon förtärkare och sen åkte vi runt och stekte i staden , hehe. På kvällen blev det Rhodosrulle och paradise hotel (?) Nae jag förstår inte heller riktigt hur detta gick till faktiskt. Är inget fan av det direkt...

Runt midnatt ringde  A och vi snackade i drygt tre timmar. Nytt rekord ! Rumpaaahh... Efter att min telefon dog så sms:ade vi i nästan två timmar haha. Runt klockan fem tror jag att jag slöt mina ögon och somnade. Så jag var lite trötter imorse men nu är jag på topp igen :). Snart så kommer hela gänget som hjälper brorsan och Johanna med flytten , och ska käka här. Fullt hus och jag är inte ens påklädd. Kanske borde ta tag i det nu.



Kommentarer
Postat av: Alexandros

RUMPAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH



jag aer kung kung kung x)

2009-11-30 @ 22:16:38
URL: http://megasalexandros.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0