Some streets lead nowhere


Där ser man. Jag är tydligen mystisk och väldigt svår att förstå sig på...
Just nu är jag inne i en "Train -period" , vilket inte säger det flesta ett dugg.
Jag vet , det är synd att folk inte kan uppskatta bra musik. 
Igår plockade jag fram mitt block igen efter ett långt uppehåll.
All ilska , sorg och kärlek kom ut med hjälp av några kolpennor och ett papper.
Det är ganska häftigt och jag har saknat det. Tro mig.


You have one chance, one life
and what you do with it is up to you...



Kommentarer
Postat av: Anna

All ilska , sorg och kärlek kom ut med hjälp av några kolpennor och ett papper.



Säger ju att det är nåt!

2009-11-09 @ 18:16:17
URL: http://annish.blogg.se/
Postat av: Anna

All ilska , sorg och kärlek kom ut med hjälp av några kolpennor och ett papper.



Säger ju att det är nåt!

2009-11-09 @ 18:16:36
URL: http://annish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0