Suddenly everything has changed


Sitter här vid datorn och lyssnar på Train's nya album. Sjukligt bra. Igår stressade jag runt som en yr höna för att hinna med allt. Efter skolan cyklade jag , Anna och Marre in till stan. Jag klippte mig , vi hämtade ut biljetterna till "New Moon" , käkade på Hello och när allt var fixat så mer eller mindre sprang jag hem , bytte om , fixade till mig lite och sedan åkte jag dirket hem till Danne och Jimmy. När man väl kom dit var jag helt opeppad men det blev det ändrig på. Vi käkade den kända tacossaken som var god , som vanligt. Senare åkte vi in till stan och var lite på Harry's och Tre Hjärtan , sedan stack jag hem och landade i min sköna säng. Idag sov jag betydligt längre än vad jag borde ha gjort ! Klockan två vaknade jag efter tolv timmars sömn. Men det kanske behövdes.

Allting är lite konstigt nu. Jag kan inte riktigt förklara men vi kan väl säga att jag är jävligt irriterad på människor. Jag borde inte vara förvånad att folk gång på gång idiotförklarar sig själva. Jag borde veta bättre. Ändå så händer det här hela tiden och varje gång är det jag som blir sårad i slutändan. Jag vet inte om jag orkar med det längre. Egentligen borde jag bara skita i dom som mer eller mindre skiter i mig , men jag funkar inte så. Jag borde ägna mig åt dom personerna som verkligen bryr sig om mig och får mig att känna mig bra. Varför ska det vara så svårt att bara släppa taget och gå vidare ?

Ikväll får vi se vad som händer. Det var snack om någon fest men jag får se hur jag gör. Det låter i och för sig roligare än att sitta hemma en lördagkväll och tjura. Annars blir det sängen och en film. Det låter inte helt fel det heller.


That's it , I quit , I'm moving on



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0