Echoes, silence, patience & grace



Jag och Anna , vi är flitiga vi.
Vårt arbete börjar se ut som ett arbete nu och det är faktiskt inte så himla mycket mer som ska göras. Jag tycker vi är duktiga. Idag gick jag , Anna , Alice och Mika till syon. Nej , jag hade inget ärende dit , från början... Jag hade kunnat sitta där i flera timmar och bara kollat efter roliga utbildningar. Varje gång jag har varit där så blir jag så förvirrad. Vad vill jag göra ? Vad ska jag bli ? Var ska jag bo ? Jag har mina funderingar men det känns som om allt är så luddigt liksom. Men jag antar att det löser sig i slutändan. Bara man går efter hjärtat och det som gör en lycklig så kan det väl inte gå fel. Eller ?


PS: låten heter Always Love , av Nada Surf om man inte redan visste det...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0