I shall believe


Egentligen har jag ingen tid att skriva i bloggen , men jag känner att jag måste ta ett litet break och dessutom behöver jag skriva av mig lite. Då var ryskaprover gjort och det gick lite sämre än vad jag hade väntat mig faktiskt. Jag har någon konstig prestationsångest över ryskan , jag känner att jag måste få MVG annars är det inte lönt. Det är inte riktigt rättvist mot mig själv pga. allt annat som är på gång nu. Så detta blir troligtvis inte mitt bästa prov men men... Igår var familjen samlad hos mormor i Fyllinge och som alltid så var man mätt som en häst när man åkte därifrån. Danska måltider säger jag bara.

Det är mindre än en månad kvar tills jag åker nu , närmare bestämt 29 dagar. Eller egentligen 28 om man räknar när jag lämnar Halmstad. Det är rätt mycket som ska införskaffas innan dess och jag börjar känna mig rätt stressad , som av allting annat. Men det ordnar sig. Tiden får gärna gå lite snabbare till och med. Nu ska jag dricka lite kaffe och sen blir det plugg för hela slanten !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0