Love it when you call


Verkligenheten har knackat på dörren och jag är nu tillbaka i min vanliga dagsrytm igen. Konstigt nog gick det rätt bra att komma upp imorse fast att ta sig till skolan var lite jobbigare. Växlarna på cykeln är troligtvis sönder. Hur som helst går det sjukt segt , och speciellt i motvind. Tröttheten kom senare när jag kom hem och slängde mig i soffan och kollade på One Tree Hill. Tänkte lägga mig i sängen och kolla på säsong 2 , men just nu håller jag på att hjälpa min bror att leta bilder från filmen Grease. Det är någon fest och tydligen ska han och Johanna vara "Danny och Sandy". Snacka om gulligt !


dont give up on me, dont give up on you
we will make it through, i believe in you...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0