Negativitet


Vad är det med den här veckan ?
 Verkligen ingenting går min väg. Idag trodde jag kanske livet skulle ge mig a break , men nej då. Jag kämpade för att komma upp i morse och cyklade iväg i ottan för att komma till skolan och upptäcka att psykologin var inställd... Idag kom jag och Anna igång på riktigt med vårt arbete , vilket kändes grymt skönt efter att typ inte kommit någonstans på fyra lektioner. När jag skulle cykla hem så pissregnade det så jag var helt genomblöt när jag kom hem. Så ja , vad ska vi vänta oss av imorgon ? Dagarna blir inte bättre dag efter dag precis. Nu är det i alla fall ryska som gäller. Pusst.........


Mitt hår har redan blivit ljusare ! Skandal.
Tänk då efter jag varit i Indien. Så nu har jag och mamma planerat lite.
Dagen efter vi kommer hem och dagen innan min 18års-fest ska vi färga om det.
Bäst att planera i god tid ju...;) GOSH vad jag längat btw !!!!!!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0