You've dug your own grave, now lie in it


Okej , nu börjar jag irritera mig på riktigt. Det är något offer som inte har något liv som ringer till mig hela tiden och när jag svarar så är det helt tyst i luren. Har denna okända personen inget liv ? Hur jävla patetisk får man vara egentligen ? Vill du mig något så öppna din käft och snacka med mig då ! Om det bara är "för skoj skull" så snälla , skaffa dig ett liv och sluta ringa mig. Jag tänkte först inte ge den här personen uppmärksamhet och absolut inte skriva om det i bloggen men nu får det fan vara nog ! Låt mig vara och ring mig inte mer om du ändå inte har något att säga din lilla nolla.


/ A



Kommentarer
Postat av: Aleeeeeeeeeeeeeeeeeeex

Det är inte jag :O Jag loooooooooooooovar (A)



Föresten kolla min nya design på bloggen, lite fattig men jag försöker x)

2009-11-17 @ 00:57:41
URL: http://megasalexandros.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0