Jag vet , jag hatar också listor


Nämn något som har gjort dig glad idag: jag vet inte :( borde jag käka lyckopiller? 
Vad gjorde du kl 08 imorse? sov som en stock...
Vad gjorde du för 15 min sedan? kollade film
Det sista du sa högt? "åh den handlar om Kreta!" - en låt som spelades i köket
Det senaste någon sa till dig: "din mobil låter.."
Vad har du druckit idag? kaffe och vatten , like always               
Vad var det senaste du åt? förutom maten då , rostat majs !
Vad var det senaste du köpte? en tröja på gina tror jag minsann
Vad är det för färg på din ytterdörr? en vanlig brun lägenhets dörr
Vad är det för väder hos dig nu? mörkt & regnigt.. uscha !
Godaste glassmaken? choklad fo sho :D
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? helt klart
Sover du tungt? ibland , gillar dock inte det , man blir så jävla seg hela dagen sen
Drömmer du mardrömmar? nja , det händer väl ibland
Favoritklädsel? ehm , jeans , en tröja och en stooor sjal ;P
Favoritlåt just nu? Train - Hey soul sister
Vad ser du om du tittar till höger? min säng , en lampa , skivor och mobilen
Vad gör dig glad just nu? att det bara är två månader tills jag fyller 18 !!!
Vad ska du göra härnäst? om jag bara visste det...
Höger eller vänsterhänt? högerhänt
Humör just nu? lite trött men ändå rätt så glad , i think
Favoritgodis? choklad
Kläder just nu? mjukisbrallorna och någon gammal t-shirt , ska snart sova
Sommarplaner? åker till Grekland med familjen som alltid är lika roligt :D    
Hur många kuddar sover du med? två
Spelar du något instrument? lite gitarr & lite trummor , borde kanske fokuserat på ett av dom istället
Morgon eller nattmänniska? en nattmänniska garanterat !
Vad är viktigast för dig? familj, vänner & kärlek :)
Är du kittlig? som f-a-n :(
Snarkar du? dom påstår det men jag tvivlar
Stjärntecken? stenbock
Äckligaste insekten? lätt spindlar och sånna freaks of nature som finns
Stökigt eller välstädat? välstädat men inte för välstädat... lite mitt emellan :)
Längtar du mest efter just nu? indien , min födelsedag , cypern & massa människor :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0