Hanging by a moment



Mamma och jag i somras någon gång...:)


Imorse väcktes jag av mamma ,
vilket praktiskt taget aldrig brukar hända ! I och med att jag inte började försen klockan ett så följde jag med mamma och mormor till morfars grav och sedan till Eurostop. Där träffade vi Stackars Pepe som var sjuk. När allt var klart så hann med att fika en snabbis också. Det blev en panodil och vatten för min del. Jävla huvudvärk...

När världens kortaste skoldag var slut så gick jag, Anna och Elias till stan. Eller nja , dom cyklade och jag gick rättare sagt. Vi har alltid så otroligt trevliga och betydelsefulla samtal av någon anledning. Innan vi gick hem så käkade vi på donken vilket var sjukt gott med tanke på att jag bara hade käkat frukost. Anna , den bästa sötaste saken i världen betalade min mat för att jag , som är lite småsenil , glömde plånboken hemma... Anyhow , det var en bra avslutning på veckan och verkligen ingen otursdag !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0