The heart brings you back


One Tree Hill sänds tydligen om från början igen på kanal 5. Det gillar vi. Vissa saker kan man aldrig få nog av. Dagen har gått rätt snabbt i och med att jag både hade sovmorgon och slutade tidigare. På samhällen hade vi debatt om globaliseringens för repektive nackdelar. Självklart så valde Ulf mig direkt så det var bara att gå upp. Varför kan jag inte vara en debattmänniska ?

Hur som helst så ska jag ta bacon -vaccinet imorgon. Vi får väl se om jag bli sjuk eller dör. Jag hoppas dock inte på det andra alternativet för jag ska nämligen hålla i idrottslektionen på torsdag. Anyhow, veckorna går så snabbt nu att det nästan är skrämmande. Om exakt sex veckor så åker jag. Det är så sjukligt nära nu att det nästan är ofattbart. Det ska bli så härligt att slippa Sverige och detta skitvädret ! Nu till en liten förändring. Jag ska nämligen färga mitt hår på lördag. Eller nja , mamma ska färga det. Egentligen skulle Emelie och Kim göra det nu i veckan men jag har inte någon tid över känns det som. Lite synd... Jag vet inte om det kommer bli en jätteförändring direkt men jag känner att jag är i den fasen där jag måste förnya mig lite. Hoppas det bli snyggt bara... :)


/ A



Kommentarer
Postat av: KUNG Alexandros

De gillar vi mycket! Specielt den delen där du säger jag är kung 8-)... <3

2009-11-10 @ 19:05:16
URL: http://megasalexandros.blogg.se/
Postat av: amanda

Äläääääääääääx: De orden har aldrig kommit ur min mun, men fortsätt du med ditt önsketänkande ;D <3

2009-11-10 @ 19:31:58
URL: http://bizzaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0