Powerwalk


Åh vad jag vill ha bruna ben! Saknar Cypern som tusan också...

Som ni kanske räknade ut genom att läsa det förra inlägget, så har inte dagen gått min väg riktigt. När jag kom ut i morse och skulle cykla till skolan, så hade någon IQ-befriad idiot skruvar bort muttrarna på cykeldäcken. Så jag fick helt enkelt gå till skolan. Inte alls den start på dagen jag hade hoppats på, men vad gör man.


Efter skoldagen så gick jag och Katarina en runda och bara snackade skit. Det var riktigt jäkla skönt att bara snacka av sig om allt. Kan behövas lite då och då. Nu så har jag och mamma precis varit ute på powerwalk. Så himla härligt! Och vem träffar man inte när man går där om inte brorsan och Challe. Det är rätt imponerande att jag och Davve kan börja tjafsa efter dryga 5 minuter tillsammans. Haha syskonkärlek är wierd. Nu kallar duschen. Puss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0