Torsdag




Denna veckan har verkligen inte varit min vecka. Idag kändes det däremot som om allt vände igen. Till det bättre förstås. Ganska skönt. Jag har spenderat hela förmiddagen med att skriva nationella prov i spanska, som gick sisådär. Äh, vi får se hur det går men nu har jag i alla fall bara två nationella prov kvar totalt och det är inte fy skam!

Just nu sitter jag och lyssnar på massa bra musik på spotify. God bless spotify, and god bless Aleks som skickade en invitation till mig! Nu ska jag fortsätta med att drunkna i musikens värld. Höres!



Kommentarer
Postat av: ALEKS ÄGER!!!

Vad skulle du göra utan mig? :O

2009-05-14 @ 18:01:41
Postat av: amanda

Aleks: jadu, det är en bra fråga :O

2009-05-14 @ 18:33:23
URL: http://bizzaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0