It's good to know that someone believes in you

 
Jag måste avreagera mig lite. En av fördelarna med att ha blogg. Att man får skriva av sig. Idag har verkligen inte varit någon bra dag för mig. Den har varit jävlig faktiskt. Det nationella provet i spanska gick åt pipan. Var inte fokuserad för fem öre. Men jag får väl skylla mig själv antar jag. Men vilken jävel sätter ett nationellt prov klockan halv 4 på en tisdags eftermiddag? Jag menar, hallå? När jag kom hem så fortsatte det i ungefär samma lyckosamma spår. Öppnade min mail och kollade vad som hade trillat in:

"Hej, Vi har nu tillsatt platserna till Framtidskraft på Länssjukhuset i Halmstad och du har tyvärr inte fått någon plats. Vi fick ca 1400 ansökningar. Vi tackar för din ansökan och vi hoppas att få se dig som sökande vid något annat tillfälle."

Perfekt. Nu har jag definitivt inget sommarjobb i sommar. Känns verkligen som man misslyckas med allt nu mera. Jag hoppas på att imorgon ska bli en bättre dag för mig. Vill bara hoppa över dom här kommande dagarna till fredag.


Kommentarer
Postat av: Libran

Hehe, jag kunde inte hålla mig. Söt du är som säger så :)



Det låter inte som att din dag verkade särskilt fantastisk men efter regn så kommer solsken. Hang in there!

2009-05-13 @ 08:12:14
URL: http://libran.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0