Te amo y no puedo vivir sin ti


Helvetesdagen är över och jag är helt seg i bollen... Jag har pluggat lite spanska med lite bullar från Lina som en liten hjälp på traven. Fasen vad goda dom är. Har dock lite ångest nu , höhö. Ikväll blir det i alla fall tidig sänggång för min del. Vill vara pigg imorgon och inte allt för flum. På torsdag ska vi på spinning med klassen ! Haha , det kan bli kul. Vet bara hur jag brukar se ut efter ett spinningpass - dränkt i svett. Frächt. Men det kommer nog bli kul, som sagt. Det är det bästa med idrotten i gymnasiet.  Att man gör roligare saker. Stort plus i kanten. Nej , nu ska jag nog ta en lång slösa -med -vatten - dusch. Jag vet att jag inte är miljöns bästa vän ! Det får bli mitt nästa projekt.







Kommentarer
Postat av: Anna

Asså Amanda!

För helvete!

HÖHÖ!?

Är du korkad eller?

2009-03-17 @ 22:19:24
URL: http://annish.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0