I believe in miracles



SPSP08 , my life would suck without you ... bokstavligen ! Så här roligt som jag har i skolan nu för tiden har jag nog aldrig haft. Jag älskar min klass sjukt mycket , haha. Idag var alla typ överflummiga på idrotten , vilket jag personligen tyckte var skitkul ! Idrottsläraren Carina tyckte dock inte det var lika kul misstänker jag. Det kan ha berott på den norska föreläsaren som berätta om sagor på svenskan. Ingen fattade vad hon snackade om , haha. Men som sagt , det var nog där flummet växte fram. Imorgon är det fredag. Mycket härligt ! Min underbara fredagssovmorgon blir det inte så mycket med imorgon tyvärr. Ska på någon föreläsning om Indianer och deras rättigheter , I guess. Det är i alla fall med spanskan och i och med att det är närvarokontroll så jag är tvungen att pallra mig dit.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0