FN-rollspelet 2009, avslutat!


Högt ärade generalsekreterare, högt ärade delegater, mina damer och herrar... FN-rollspelet är över! Samtidigt som det är überskönt, så är det också lite smått tråkigt. Det kanske ni aldrig trodde att jag skulle säga men så är faktiskt fallet. Nu känns det mycket bättre och okej, till alla er som försökte lugna mig i mina nervösa stunder, det var ingen fara. Jag överlevde ;) Nu kommer det kännas mycket (och jag betonar mycket) bättre nästa år.

När vi hade slutat igår åkte jag hem en snabbis och sedan direkt till Trönnige och Alice. Hon hade lagat världens godaste mat till mig, Anna och Habbe. Haha, alltså kvällen var fan inte riktigt normal. Vi hade ett eget litet FN-rollspel med hela andra frågor än vad det ska vara, höhö. Jag tror inte att jag var i mitt sinnes fulla bruk just då, ehm. I alla fall så deckade jag typ dirket när jag kom hem och sova tills typ....halv ett. Gott mos!







Kommentarer
Postat av: Alice

Haha!

Det var mycket mysigt! Det var kul att ni gillade maten!

2009-03-14 @ 14:58:41
URL: http://alicebanelind.blogg.se/
Postat av: Anna

Högt ärade delegat från Italien...hur kan ni anse att det är tråkigt att FN-rollspelet är över?



(Tyvärr håller den andra högt ärade delegaten från Italien med er lite)

<33

2009-03-14 @ 22:35:32
URL: http://annish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0