Supertisdagen


 

Min supertisdag är äntligen över. Måste bara säga vilken underbar mamma jag har. När jag kom hem så hade hon gjort moussaka till mig , my favorite liksoom !  Så nu är jag proppmätt och överglad. Ikväll blir det troligtvis bara slapp framför tv:n med mamma. Om jag orkar så ska jag gå en runda på galgberget men jag tror inte det blir så mycket med det om jag ska vara ärlig. Satt och kollade igenom dom närmaste veckorna i min kalender nyss. Nu börjar alla proven som man har gått och väntat på ett tag , närma sig. De har varit ganska lugnt i skolan på sistånde men nu så får man nog lägga i några växlar igen om man ska få något sånär bra på proven. Men äsch , det ska nog fixa sig.


Puss & kram skumbanan...



Kommentarer
Postat av: Anna

Me diggar bilderna!

2009-03-31 @ 17:57:02
URL: http://annish.blogg.se/
Postat av: Libran

hotta jeans :)

2009-04-01 @ 18:53:44
URL: http://libran.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0