Perfektion



Jag tror att jag har ändrat min uppfattning om söndagar. Dom kan trots allt bli helt perfekta , om man bara tillbringar dom med dom rätta individerna , såklart. Och det gjorde jag idag. Anna och jag har haft en otroligt mysig heldag tillsammans. Precis vad jag behövde nu. Vi käkade pizza och sedan gick vi en lång promenadis och bara snackade ut om allt. Gud vad jag älskar min Anna. En sådan vän skulle alla ha. Innan vi gick hem så köpte vi en godispåse och den krängde vi ikväll till One Tree Hill och Gossip Girl. Inte nog med det så bakade mamma våfflor som vi även proppade i oss. Nu sitter jag här och tror snart att jag ska spricka. Min söndag har som sagt varit kanon. Hoppas er också har varit duglig.


Godnatt, sweet dreams...



Kommentarer
Postat av: Anna

Amanda!

Nu bölar jag!!

Sawyer and Davis 4-ever and ever!

<3333

2009-03-30 @ 17:22:27
URL: http://annish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0