Oturen förföljer mig


Allvarligt talat... Gud, Allah, Buddha, Zeus, Shiva, Jungfru Maria eller helt enkelt hela universum, har nog någonting emot mig nu för tiden. Oturen förföljer mig vart jag än går. Bara idag så har jag lyckats med att låsa in mina nycklar i skåpet i skolan, så att vaktmästaren fick komma och bryta upp låset åt mig. Men det var inte nog, tydligen. När jag kom hem och skulle öppna dörren till lägenheten så trodde jag att dörren hade gått i baklås, så jag ringde mamma och var arg som ett bi. Det visade sig att när vi hade flyttat hit så hade jag fått fel nyckel till extra låset som jag inte har haft användning förren nu när det ändå inte funkade. Kanonkul verkligen.

Men å andra sidan hände något helt underbart för en stund sedan som förändrade allt.
Jag ska skriva mer om det sen... Hihi, det bubblar i magen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0