Söndag



Söndagar brukar inte vara så livliga och idag är inget undantag. Jag har tagit tag i min grymt spännande bok nu igen. Det var ett tag sedan jag läste nu men nu så jävlar. Gaah, den är så bra !! Som sagt så kommer jag inte göra så himla mycket idag men det som står på listan är i alla fall One Tree Hill, Gossip girl, läsa och så kanske jag ska ut och gå en sväng också. Rätt soft dag med andra ord. Hela helgen har i stor sett varit rätt så lugn. Igår så var jag hos min bror en stund och grattade Kelly som fyllde år. Vad ska man säga att hon är till mig... Min bonus - systerdotter ! Linda hade bakat värsta gottisbordet. Cokladkaka, olika mackor och mina favoriter - cupcakes ! Satan i gatan vad goda dom var. Sen åkte vi i alla fall hem och kvällen blev mest slapp den också. Gick upp till mamma som jobbade och kollade vem som vad Melodifestivalen. Haha, ja vi fick oss båda en chock. Jag citerar: " Jag säger upp mitt medborgarskap här ". Efter det gick jag hem och pratade med en rätt så upprörd Anna i telefonen. Haha, Anna vännen du är så söt när du dampar! Efter det så var det läggdags pga illamående... Nu däremot ska jag städa lite innan tv:n kallar.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0