Negativitet is the shit!

Min och Jennicas konversation om morgondagens FN-rollspel.

jennica, säger:

jag vill inte !

' amanda. säger:

inte jag heller!

jennica, säger:

jag vill ställa mig och skrika

' amanda. säger:

jag vill spy på den idioten som kom på detta

jennica, säger:

jag vill göra värre saker med den idioten. stoppa upp en jävla tjock påle i arslet på fanskapet

' amanda. säger:

hahaha

' amanda. säger:

you go girl

jennica, säger:

det ska jag fan göra

jennica, säger:

jag ska göra det!

' amanda. säger:

ja gör det så gör du oss alla en tjänst!

jennica, säger:

måste bara hitta en tjock påle först

' amanda. säger:

jag ska leta

jennica, säger:

bra !. för här i hylte finns nog inte det.

jennica, säger:

haha

' amanda. säger:

haha


Vi är troligtvis dom mest negativa människorna angående FN-rollspelet,
men for real - det suger balle! Vill bara spola förbi dom här 3 mardröms dagarna!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0