Lycka, ren lycka.



Någon måste ha hört mina böner. Vem det än var - tack! Om all otur resulterade i det här så var det nog värt det. Det är  nämligen så att jag ska åka tillbaka till Indien! Efter 3 år så återvänder jag äntligen. Det är min 18 års present från mina föräldrar som har hört mitt konstanta tjat i drygt 1095 dagar nu. Alltså, jag kan inte förstå det. JAG SKA TILL INDIEN!!! Det känns helt overkligt. Tänk att jag ska få träffa alla härliga människor igen. Har saknat dom jättemycket... I'm counting the days.


Nu ska jag försöka skriva om någonting annat. Ni kommer garanterat få höra mer av Indien-tjatet i bloggen framöver. I Lördags var jag, anna, och alice i Göreborg. Fasen vad kul det var. Vi gick och shoppade loss i Nordstan i stort sett hela dagen, fast det blev inte så överdrivet mycket inköp för min del. Fick det jag åkte dit för i alla fall och det var ju bra. Tack tjejer för en helskön dag. Det behövdes! Idag har jag studiedag. Jätteskönt verkligen. Det kunde inte suttit bättre med tanke på helgens bravader och att det är FN-rollspel på onsdag. Jag är redan nervös, men det löser väl sig på ett eller annat sätt. Nu ska jag gå och sprida min lycka till alla Halmstadbor. Jag svävar på rosa moln...


A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0