Just för tillfället



Sitter här och väntar på att gå och träna.
Jag ska nämligent träffa mamma på Nautilus klockan 17 och så ska vi träna gärnet!

Kom hem runt 12 idag. Åt, duschade och pluggade.
Haha, det var riktigt kul igår. Anna, hennes syssling Frida, Raoul och jag sov över hos Mika.
Vi kollade skräckfilmer. ALLA var fan skräckisar för även Patrik 1,5 var en rysare enligt oss!
Fan vad han snubben liknade matte-måns. Helt jävla sjukt. Kommer typ dö på måndag när jag ser honom. Hur som helst var det mycket trevligt, vilket det alltid är när man sover över hos Mika! Så det så ...:)

Nu ska jag byta om och masa min feta röv till gymmet...
PUSS!



Kommentarer
Postat av: Anna

1. Du har ingen fet röv!

2. Och ja...ALLA VAR SKRÄCKFILMER!

2009-03-02 @ 19:23:07
URL: http://annish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0