Dessa vackra dagar


Åh vilket härligt väder det är i Halmstad för tillfället ! Är lite impad faktiskt. Det har varit det i några dagar nu. Hoppas bara helgen blir fin också ^^. Idag var det fredagsperfektion ! Jag började 12.10 och slutade 14.25. Det var nice. Efter skolan drog jag, Anna och Habibe in till stan och tog en McFlurry , som det även blev igår. Hmm , vad ska man säga... Vi är Flurry -lovers helt enkelt. Ikväll kom Kim och familjen och käkade enchiladas med oss. Det var mumma kan jag säga , efter 10 timmar utan mat så satt det inte fel. Pratade även lite med min gudmor. Vï snackade om Eurovision song contest och Sveriges usla bidrag, höhö. Båda gillar dock Rysslands låt Mamo, hihi. Den fastnar dirket ! Danmarks låt är också bra. Sjukt bra faktiskt ! Aja , i alla fall så har min fredag varit helt perfekt. Det var typ det jag ville säga. Nu ska jag försöka att hitta kudden och snarka i några timmar.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0