And in the end, all you need is one



Bild på mig och Kim från nyårsafton.

Jag sitter här och dricker mitt starka, svarta och helt underbara kaffe. Det blev lite sent inatt , men kul hade vi ! Var på Harry's igår som för övrigt börjar bli en lördags tradition nu , haha. Det började kanon och slutade väl helt ok , men jag och Kim blev lite deppiga där ett tag. Men sen gick vi i alla fall hem och åt lite nattamat på andra våningen som inte kunde smakat bättre. Egentligen , finns det något godare än nattamat ? Hmm , tror inte det. Idag ska jag väl inte göra allt för mycket. Jag har dock lovat mamma att städa lägenheten (höhö undra hur det blir med det) och sen ska jag kanske gå en runda på galgberget med Kim , om vi orkar. Vi får ju inte heller glömma söndagens höjdpunkter ! One Tree Hill , Gossip Girl , Beck men också handboll ! Fick precis höra att Sverige spelar mot Montenegro ikväll , hur fan jag nu kunde missa det. Så jag har min dag och kväll uppbokad kan man säga. Imorgon är det skola igen , vilket inte alls är kul. Helt ärligt så är helgerna för korta. Man hinner ju igenting !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0