Grillkväll på Östrastranden


Snacka om att ikväll har varit mysigt! Alice och Anna samlade ihop några från klassen för en grillkväll på stranden. Och trots att vissa inte kom och vissa bara stack (!?) så blev det en lyckad kväll. Tycker bara det är en jävligt dålig stil att bara dra och komma med någon dålig lögn för att... ja jag vet inte ens varför. Men det blev väldigt mysigt utan dom ändå så jag ser det inte som världens förlust att dom inte var där. Efter att vi hade grillat så blev det en runda minigolf med tjejerna på Japan. Kan det bli mer sommar? Nej, skulle inte tro det!



Mika och Tina


Grillarna då ^^ När vi väl hade fått igång dom så öppnade jag min vattenflaska som nästan släkte alla på en gång. Bra jobbat Amanda xD Men som ni ser så fungerade dom utmärkt med lite mineralvatten, hehe.


Raoul chillar med sin cider


Carro och somriga Alice


Fick med Predde på bild! Hähä.


Anna, min gullunge!


När vi hade käkat klart gick vi ner och kände på vattnet. Inte så farligt kallt ändå ^^


Hur härlig är inte denna bilden? :)






Everybody loves the beach!


Avslutar med en bild på mig och Anna ♥


Kommentarer
Postat av: Anna

HHAHAHAHAHA!

OMG! Det var skitkul när du öppnade din vattenflaska! x)

Gud vilka bra bilder! Speciellt när jag springer XD

Och den på oss i slutet! Me love<333

2009-06-17 @ 22:45:34
URL: http://annish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0