Sverige vs. Danmark


Idag fick jag ett ryck och rensade garderoben. Yes, det behövdes verkligen. Det blev dock lite tomt efter att hälften av kläderna rök så nu har jag en anledning till att shoppa lite nytt. Hehe, smart va? Ikväll är jag ensam hemma. Lite lamt. Har lite funderingar på att springa över till brorsan men tja, vi får se. Ikväll är det ju match. Sverige - Danmark. Hm, svårt det där. Jag har i alla fall bestämt mig för att hålla på Danmark. Nu vet jag många som kommer sura till men det skiter jag i. Håller på mitt andra hemland denna gången. Låt mig! Fast helt ärligt så spelar det ingen roll vem som vinner, egentligen. Blir lika glad vilket som. För vad som än händer, så vinner ju mitt land!




Vackra Köpenhamn ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0