Skolavslutning -09




Japp...och så här såg jag ut då va. Inte de bästa bilderna, I know. Ska tigga lite bättre från Predde, Anna, Mika och alla de andra som har bättre bilder från idag.

Ja, vad ska man säga då. Jag har nu gått på Sannarp och i SPSP08 i ett år och det har varit ett jävligt roligt år måste jag säga. Jag har hamnat helt rätt! Jag älskar min klass, jag är nog fanemej kär i den. Det är så sjukt härliga människor att ha omkrig sig och jag bara vet att de 2 återstående åren kommer innehålla ännu mera skratt, pinsamheter, dålig humor och allt det vi nu har för oss.  Jag vill aldigt splittras från er! Varför kan det inte alltid vara så här? Varför kan vi inte alltid leva som vi gör nu? Men inget depp nu. Vi har två härliga år kvar. Låt oss göra dem till de bästa någonsin.


SPSP08 - Dom skulle vilja vara som oss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0