När man är uttråkad så är man


Sex saker du gjort idag?
1. Varit på Vinylpågarna i Ängelholm
2. Ätit glass i Torekov
3. Övningskört
4. Målat
5. Druckit massa kaffe (inget ovanligt dock...)
6. Lyssnat på musik

Fem favoritsaker utan rangordning
1. Kaffe
2. Mitt skissblock
3. Min musik
4. Min säng
5. Choklad

Fyra personer du kan berätta allt för
Min mamma, Anna, Alice, Habibe (...osv.)

Tre val
Blått eller rött?
Blått
Sommar eller vinter? Sommar
Pussar eller kramar? Meeh, båda så klart!

Två saker att göra innan du dör?
Make a difference
Se, vara med och uppleva så mycket som det bara går

En sak du ångrar?
Finns väl en hel del som man ångrar men som alla vet så lär man ju sig av sina misstag. Förhoppningsvis. Men det finns säkert några saker som man skulle vilja ha gjort annourlunda ändå när man tänker efter.


Kommentarer
Postat av: Anna

Aw gumman!

Jag kan berätta allt för dig med!

Du vet verkligen inte hur mycket du betyder för mig och det finns inga ord i hela världen som kan beskriva det i heller!

Du har en egen speciell plats i mitt hjärta och den kommer ingen kunna ta ifrån dig!



A<3a 4-ever<3



Us against the world<3

2009-06-28 @ 20:28:18
URL: http://annish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0