Det börjar närma sig


Imorgon är det söndag. Den dagen som jag faktiskt har börjat gilla mer och mer konstigt nog. Imorgon kanske jag ska titta på 3:ornas bal, men får se. Om inte så ska jag träna, fixa med rummet och bara slappa. En vanlig söndag med andra ord. Tänke göra en liten lista på vad som händer nästa vecka. Inte för att det är så intressant utan för att jag är sjukt glömsk och behöver påminna mig själv!


Måndag: Laga mat med min ryskagrupp
Tisdag: Shopping shopping
Onsdag: Sista dagen i skolan
Torsdag: Skolavslutning!!
Fredag: Studenten
Lördag: Hem till Raoul
Söndag: Back home again





Nu ska jag däcka i soffan. Är galet sugen på lösgodis från hemmakväll. Not good.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0